Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig.
Heeeeeeel jammer van de voorgrond.
grt,bouk.
Ja die staat er ook per ongeluk in
Weer eens wat anders dan het doorsnee "vlakke" scherpe horizon plaatje met lange sluitertijd.
Waarschijnlijk persoonlijke smaak, maar ik vind dat landschapsfoto's te vaak een voorgrond missen ;-)
J
Waarschijnlijk persoonlijke smaak, maar ik vind dat landschapsfoto's te vaak een voorgrond missen ;-)
Voorgrondjes hebben inderdaad vaak een toegevoegde waarde in landschapfsfoto's, daar moet ik je gelijk in geven. Alleen vind ik de voorgrond hier niet bijdragen tot de compo (leidt de blik bv niet) en blokkeert hier zelfs een beetje het zicht en contrasteert imho een beetje te hard met het mooie zachte licht op de achtergrond.
Achtergrond en lucht: heel knap licht en mooie reflectie!
.......... Alleen vind ik de voorgrond hier niet bijdragen tot de compo (leidt de blik bv niet) en blokkeert hier zelfs een beetje het zicht en contrasteert imho een beetje te hard met het mooie zachte licht op de achtergrond.
Op zich vind ik de voorgrond goed, naar compositie toe, maar het trekt veel te veel de aandacht doordat het zo licht is.
Probeer eens de voorgrond zeker een stop donkerder te maken ? Misschien zal het zelfs nog niet genoeg zijn...
Van zodra je nog wat groen detail kan zien, moet het ok zijn...
Comment