Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
je compo is vrij simpel (wat niet altijd slecht is hoor), met als enige blikvanger die vuurtoren (?). En dan is het erg jammer dat die vuurtoren niet scherp is. Nu met F5 op 80mm kan je onmogelijk alles scherp krijgen.
een tweede probleem dat ik een beetje een onderwerp mis in de foto. Wat was je bedoeling. Wou je een kleurrijke lucht weergeven, was de vuurtoren je onderwerp...In het eerste geval vind ik de lucht niet spectaculair genoeg, in het tweede geval is de vuurtoren wat te klein en niet scherp genoeg
niet slecht bedoeld hoor,maar in SC wordt er nu eenmaal heel scherp naar foto's gekeken en dito kritiek gegeven...
je compo is vrij simpel (wat niet altijd slecht is hoor), met als enige blikvanger die vuurtoren (?). En dan is het erg jammer dat die vuurtoren niet scherp is. Nu met F5 op 80mm kan je onmogelijk alles scherp krijgen.
een tweede probleem dat ik een beetje een onderwerp mis in de foto. Wat was je bedoeling. Wou je een kleurrijke lucht weergeven, was de vuurtoren je onderwerp...In het eerste geval vind ik de lucht niet spectaculair genoeg, in het tweede geval is de vuurtoren wat te klein en niet scherp genoeg
niet slecht bedoeld hoor,maar in SC wordt er nu eenmaal heel scherp naar foto's gekeken en dito kritiek gegeven...
oke, bedankt voor de meningen
ik vond het wel mooi eenvoudig zo qua compo, in de verte de vuurtoren..met de mooie wolken..
de scherpte..ik had inderdaad beter moeten opletten en de diafragma hoger getal genomen..
het landschap..is de zee he.. moet toch niet altijd land zijn..of ben ik verkeerd
ben tevreden met de commentaren...zo leer ik tenminste bij..heb liever dat jullie iets zeggen dan niets..lol anders wat moet men dan denken over zen foto?
heb hem hier geplaatst omdat er niet altijd commentaar komt in fotobeoordeling vandaar.
alvast bedankt
Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900
Comment