Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Barcolonetta geloof ik...
Belichting the perfect were maar daardoor heb ik het gevoel dat het te gewoontjes overkomt Danny.
Just my......
Compo vind ik ook magertjes.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het is boeme erop! Een kleurenpracht om u tegen te zeggen, een lekkere compositie die je enerzijds mooi wegleidt en anderszijds mooi meeneemt in het inhammetje. Je hebt hier ook een zalige scherpte en toning op de rotsen, vooral rechts in beeld. De linker rotsarm heeft heel mooi het strijklicht over zich heen.
Wat mij betreft een topfoto!
(Klein puntje van kritiek: ik zou dat streepke zwart links aan de horizon wegpoetsen)
Het is boeme erop! Een kleurenpracht om u tegen te zeggen, een lekkere compositie die je enerzijds mooi wegleidt en anderszijds mooi meeneemt in het inhammetje. Je hebt hier ook een zalige scherpte en toning op de rotsen, vooral rechts in beeld. De linker rotsarm heeft heel mooi het strijklicht over zich heen.
Wat mij betreft een topfoto!
(Klein puntje van kritiek: ik zou dat streepke zwart links aan de horizon wegpoetsen)
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
Wil het zeggen dat ik deze plaat helemaal niet goed vind?
In tegendeel maar andere platen vind ik wel WOW...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
Wil het zeggen dat ik deze plaat helemaal niet goed vind?
In tegendeel maar andere platen vind ik wel WOW...
Gelukkig maar dat meningen kunnen en mogen verschillen, he?
Ik vind de compositie gewoon heel lekker, omdat ik iets heb met lijnen, patronen en kleurvlakken in het beeld. Vergelijk eens de richting van de wolken en de richting van de rotsen: die zijn gespiegeld aan mekaar... en dat vind ik er knap aan.
Het geel in de lucht linksonder, zit ook diagonaal gespiegeld aan het geel in de rots, rechtsonder. Bij kleurige foto's kijk ik vanop afstand tussen m'n wimpers door. En dan vind ik het fantastische als er zich zo'n patroonvlakken voordoen.
Ik hou nu eenmaal van dat technische aspect.
Maar zoals je zegt: het biedt ons een rijk forum aan als meningen verschillen. Ik doe ook de moeite om jouw mening te volgen en je hebt een punt dat je het ook anders ziet met een andere percepte. Leuk toch?
Ook zonder handtekening en wit kadertje, zou ik deze foto associëren met Dama...!
Sterke compo, mooie kleuren en dan dat water... Prachtig!
Voorkeur voor de update.
Comment