Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lekker zonnige foto met een mooie diepte. De foto komt een tikkie overbewerkt op mij over, ik denk vooral door de sterk donker blauwe lucht. Ik mis ook een beetje een aandachtstrekker in deze foto.
Het is wat wankel, die balans bij je hdr bewerkingen. De ene keer zit het heel lekker, de andere keer een stuk minder.
Misschien mag ik een klein tipje geven? Allez, ja, wat ik zelf ondervind en toch als totaalbeeld beter vind: dat is, ook al doe je een hdr bewerking, je lucht zou ik van de orginele, korte sluitertijd nemen. Alleen dan zorgen dat de helderheid van je reflectie wel klopt.
Comment