Niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste van deze impressionante waterval. Midden de klim naar de top vonden we een klein, onafgebakend paadje dat leidde naar een spectaculair en veel minder gekend zicht halfweg de waterval. Net breed genoeg aan het eind om een statief te plaatsen en met langs weerszijden van het pad een steile afgrond. En dan maar (toch enigszins oncomfortabel) wachten tot de zon even doorbrak en de wind wat mee wilde....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Skogafoss 'spraybow'
Collapse
X
-
Skogafoss 'spraybow'
Niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste van deze impressionante waterval. Midden de klim naar de top vonden we een klein, onafgebakend paadje dat leidde naar een spectaculair en veel minder gekend zicht halfweg de waterval. Net breed genoeg aan het eind om een statief te plaatsen en met langs weerszijden van het pad een steile afgrond. En dan maar (toch enigszins oncomfortabel) wachten tot de zon even doorbrak en de wind wat mee wilde....
Labels: Geen
-
-
Re: Skogafoss 'spraybow'
mooi maar met enige twijfel over de regenboog.
tis net of de boog er later is aan toegevoegd.
vind de boog tè perfect.
en meestal zie je in deze situatie een dubbele boog.
maar tis maar twijfel hoor..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Da's een hele mooie ! Omstandigheden zaten blijkbaar heel goed !
Comment
-
Goed gedaan
Knappe regenboog
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Heb vorige week in Oostenrijk bij een waterval ook te maken gehad met spray en het is idd verdomd lastig fotograferen. En het was dan nog niets eens ééntje van dit kaliber, dat belooft.
Je hebt er ondanks de moeilijke omstandigheden een mooie foto kunnen nemen
Comment
-
-
Niet gemakkelijk maar zeer geslaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtNiet gemakkelijk maar zeer geslaagdGeniet van foto's maken
Comment
-
Bouk,
De fijne nevel van watervallen zorgt inderdaad voor heel mooie regenbogen. Deze is écht hoor, ik bewerk mijn foto's wel zoals iedereen maar zaken toevoegen die er niet waren of 'collages' maken doe ik niet. PM me gerust als je de RAW wil zien.
Benjamin
Comment
-
Originele foto van Skogafoss. Mooi werk.
Er zijn idd een paar watervallen waar je met goed weer en op het juiste moment van de dag mooie natuurlijke regenbogen krijgt (Godafoss vb). Maar Skogafoss met waterval heb ik nog nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi maar met enige twijfel over de regenboog.
tis net of de boog er later is aan toegevoegd.
vind de boog tè perfect.
en meestal zie je in deze situatie een dubbele boog.
maar tis maar twijfel hoor..?
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtik stond er met mijn statief +/- 50 cm naast om een gelijkaardige foto te nemen en hij was er wel degelijk hoor die boog En inderdaad, op een gegeven moment waren er twee, al was die tweede maar heel licht en kort zichtbaar...
waar stond de zon?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie standpunt! En leuk met de regenboog.
de groeten uit IJsland,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtOK..duidelijk.
waar stond de zon?
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtMooie standpunt! En leuk met de regenboog.
de groeten uit IJsland,
Helen
Ben in feite wel jaloers maar voor volgend jaar loop ik met wilde plannen rond.
PaulM
Comment
Comment