Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi standpunt, mooie foto!
Enkel, om zo pal in de zon te zijn genomen vind ik hem net iets te donker (zeker bovenaan). Ik zou hem daarom nog een ietsje durven oplichten (wel opletten dat de blaadjes niet uitgebrand geraken)
Nice! Ik vind dit altijd leuke compo's omdat het de wereld laat zien zoals we die nooit zelf (kunnen) zien. Dat rechtse stukje bloem mag wel weg. De flare daarentegen past perfect in dit zomerse plaatje.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Doet me het zelfde gevoel geven aan die van Frans alleen zijn opname vind ik iets sterker door de compo...
Wil niet zeggen dat ik hem niet goed vind..
Ik zou even dat randje wegwerken van de overgebleven madelief.
Ik volg !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vind het standpunt wel goed gevonden, lekker anders dan anders. Lekker fris van kleur ook!
De foto 90 of 180 graden draaien geeft een wat minder hoog achtbaan gevoel, maar ergens vind ik dit juist wel leuk bij deze foto. Kwestie van smaak dus zou ik zeggen.
Heb wel een beetje een déjà-vu gevoel, maar dat mag de pret niet drukken.
Leuke foto, maar met de tips van Schoonspikke & Dama maak je er zeker en vast een nog betere plaat van!
Comment