*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Daarmee bedoel ik eigenlijk dat de rotsen en het huis veel te veel detail vertonen en te helder zijn, tov de reflectie.
Daartegenover staat dan dat de kleur en belichting van de wolken en hun reflecties nagenoeg wel gelijk zijn.
Dat verwacht je dan ook van de rotsen en hun reflectie...
Dat zijn het soort, noem het afwijkingen, waarin je meteen ziet dat er aan bewerkt werd...
En dat vind ik jammer... (Niet dat er aan bewerkt werd, maar dat je het wel meteen ziet)
Daarmee bedoel ik eigenlijk dat de rotsen en het huis veel te veel detail vertonen en te helder zijn, tov de reflectie.
Daartegenover staat dan dat de kleur en belichting van de wolken en hun reflecties nagenoeg wel gelijk zijn.
Dat verwacht je dan ook van de rotsen en hun reflectie...
Dat zijn het soort, noem het afwijkingen, waarin je meteen ziet dat er aan bewerkt werd...
En dat vind ik jammer... (Niet dat er aan bewerkt werd, maar dat je het wel meteen ziet)
bedankt voor de opmerking had het zelf niet gezien ook geen rekening mee gehouden
hopelijk vind je le couffre 2 een beetje beter
gr
Comment