Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Een wolkenband kwam dreigen achter de ijsbergen van Jokulsarlon (IJsland) terwijl de zon vanaf de voorkant de ijsbergen bleef belichten waardoor het landschap bijna 'inverted' leek.
Update:
Origineel:
Last edited by Codon; 9 juni 2012, 14:22.
Reden: update geplaatst
Update geplaatst waarbij het zwart ijsblokje weg is en de foto iets opgelicht is. Wat compo betreft krijg ik het niet over mijn hart om de symmetrie van de foto te breken door te croppen
Maar ik zou er toch onderaan een stuk afdoen hoor. Had het een mooie spiegeling geweest, dan kan ik je volgen, maar nu zit er onderaan toch niet echt veel toegevoegde waarde ?
Ik zou tot net boven die zwarte spikkeltjes croppen, en je krijgt imho een heel krachtige compo. Het ijsblokje doet dan de rest...
Update geplaatst waarbij het zwart ijsblokje weg is en de foto iets opgelicht is. Wat compo betreft krijg ik het niet over mijn hart om de symmetrie van de foto te breken door te croppen
Maar ik zou er toch onderaan een stuk afdoen hoor. Had het een mooie spiegeling geweest, dan kan ik je volgen, maar nu zit er onderaan toch niet echt veel toegevoegde waarde ?
Ik zou tot net boven die zwarte spikkeltjes croppen, en je krijgt imho een heel krachtige compo. Het ijsblokje doet dan de rest...
Hardnekkigaard Neen, ik kan je wel volgen maar dan crop ik wel naar 2/3 verhouding, ben geen pano-fan... Bij deze is de update dus een update v2...
idd wat een verschil die update ,zeer krachtige plaat ,ook de spiegeling komt veel krachtiger over , en idd zoals Danny zegt dat ijsblokje doet het helemaal om deze mooie compo te verkrijgen
Comment