Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jammer van de aangesneden huisjes links, anders had je hier echt een topper !!!
Ik zou het gesneden huis durven wegpietsen...
En ? Zie ik het goed dat ik hier het "lasso-effect" in herken ?
Wat bedoel je met lasso-effect?
Als het met bewerking te maken heeft: simpele ik heeft alleen maar levels en curves in PS gebruikt; niks meer of minder. Ik denk dat iedereen hier nu wel weet dat ik vind dat een foto in camera gemaakt wordt.
Als het met bewerking te maken heeft: simpele ik heeft alleen maar levels en curves in PS gebruikt; niks meer of minder. Ik denk dat iedereen hier nu wel weet dat ik vind dat een foto in camera gemaakt wordt.
Gewoon een selectie rond het dorpje om de achtergrond iets donkerder te maken...
Daar is niks mis hoor...
Omdat het dorpje hier zo mooi uitkomt...
Nee in dit geval niet, is echt het avondlicht. Ik heb er ook van hoog boven het dorpje naar beneden (voor een volgende post) en als je zou filmen zou je de lichtvlekken zo door de vallei zien gaan. Het gaat erom veel geduld te hebben en af te drukken als die lichtvlek net op het dorpje valt....
en als die selectie het lasso-effect is: I like it en was een simpele maar heel goede les!
Comment