Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
als ik eerlijk mag zijn, niet zo'n wow gevoel hier... vind er net iets te weinig "structuur" in zitten (of een houvast voor de blik) en vind de kleuren ook wat te grauw...
De lijnen in het water vind ik dan weer wel knap alsook het contrast tussen het blauwe en de bruine tinten...
Ik heb al veel erg mooie platen van je gezien maar deze kan mij dus minder bekoren in zijn geheel...'t kan niet altijd feest zijn
'k weet niet... er wringt iets in de compo , denk dat het de schuin aanrollende golf is ...maar wie ben ik om te oordelen , zelf nog maar een half jaar bezig met landschap fotografie
Ik mis hier precies toch ook iets in deze foto (in vgl. met het andere werk dat ik hier van jou al gezien heb). Ik ben het er zeker mee eens dat strepen die het beeld inleiden wel knap zijn. Voor de rest komt de foto nogal grauw over, vind ik. Dat kan natuurlijk je bedoeling zijn, maar het spreekt me minder aan.
Op het randje van "abstract". Hoever kan je, durf je gaan...
Ik volg nog ! Maar misschien mocht een heel, heel klein tikkeltje helder... denk ik...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment