Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de bewerking is niet direct mijn ding maar kan hem wel smaken.
Ik vold ddboke wat betreft het croppen. Zeker die kruin links zou ik er af doen. Vind de compo anders wel heel geslaagd!
als je een update plaatst is het eigenlijk de bedoeling dat je de originele laat staan, want anders begrijpen lezers die nu pas je foto zien niet waarom er in de eerste comments bv voorgesteld was om te croppen.
Dit ter zijde, vind ik de compo wel beter nu! Kan de originele foto niet meer zien, maar ik dacht dat die scherper was?
als je een update plaatst is het eigenlijk de bedoeling dat je de originele laat staan, want anders begrijpen lezers die nu pas je foto zien niet waarom er in de eerste comments bv voorgesteld was om te croppen.
Dit ter zijde, vind ik de compo wel beter nu! Kan de originele foto niet meer zien, maar ik dacht dat die scherper was?
denk toch dat hier alleen het formaat is aangepast..?
grt,bouk.
Comment