Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad Roland, schitterende regio. Vind je die 5167 dan zo goed? Niet meteen mn favoriet ^^
Parrotman, inderdaad met polarizatiefilter. Over verhouding tss voorgrond en lucht kan je mss gelijk hebben, dit is echter niet in post bewerkt. Eigenlijk zou ik nog eens trug moeten gaan niet? ^^
Kheb nog niet op jouw site gekeken, maar ik denk dat er sprekender foto's van die omgeving mogelijk zijn.
Er zit van alles iets in, maar er is ook telkens iets mee... Mooie wolkenlucht, maar daar het pola-blauw iets té vind ik, mooi met die dieren in beeld (lama's ??) maar dan had het mooi geweest had er minstens één zijn gezicht laten zien...
Verder is er van de salar weinig te zien (zoutmeer veronderstel ik ?), behalve een paar zoutkorrels op de voorgrond.
Denk dat je er op zo'n prachtige lokatie echt wel meer kan uithalen...
Bedankt voor de reacties, jullie commentaar en kritiek is terecht en ik probeer hier uit te leren.
Over de zoutvlakte, Salar de Tara is eerder een zoutmeer dan echt een zoutvlakte.
De houding van de llamas vond ik spreken omdat die beestjes een hele dag op zoek zijn naar eten en de rechtse leek dan even op te kijken om te genieten van het prachtige landschap.
Kristof, u start hier een nieuw topic binnen een bestaand topic en dit is helaas niet toegestaan.
U kunt natuurlijk een nieuw topic opstarten met de foto die ik verwijderd heb.
Hopend op uw begip,
RF
Mod
Last edited by Red Falcon; 26 mei 2012, 18:43.
Reden: topic binnen topic, foto verwijderd.
Comment