Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clay cliffs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Clay cliffs

Cappadocia-achtige toestanden in NZ - Omarama...

Je kan niet overal zijn bij het vroege ochtend- of late avondlicht, maar gelukkig stond de zon toch al vrij laag waardoor dit geologisch spectakel zich toch van zijn mooiste kant laat zien.

www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Re: Clay cliffs

Ik herhaal: "Wow, fantastisch!"
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

het lijkt er inderdaad wat op
      prachtige plaat
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

mooi met die warmere gloed
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

knap, maar ik zou enkele cms aan de onderkant durven afdoen (just me hé)
          nikon coolpix s9100

Comment

scherp/helder en mooi van kleur.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'ka er geen woorden aan vuil maken:
              facebook

500px

Comment

Danny maak even de balans voor jezelf en je zal begrijpen wat ik bedoel...
                Hoe vaag kan een mens zijn he?

Ik wil gewoon andere platen van je zien.
                M.a.w deze is voor mij niet " DE " DAMA foto...
                Maar zoals altijd weerom perfect uitgevoerd.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ik wil gewoon andere platen van je zien.
                  M.a.w deze is voor mij niet " DE " DAMA foto...
                  Maar zoals altijd weerom perfect uitgevoerd.
                  Omschrijf eens de "DAMA" foto dan?
                  Vroeger vond ik dat Danny vrij veel hetzelfde type onderwerp fotografeerde. Maar in 2011 en in 2012 vind ik dat hij heel veel variatie in stak. (Ik herinner me de trip doorheen het oude Oostblok, Japan, China,...) Ook wat betreft het NZ verhaal zit er vrij veel variatie in. Niet iedere foto is m'n ding, maar dan wordt dat ruimschoots gecompenseerde door andere die wel compleet m'n ding zijn. Dus een beter bewijs van variatie kan je niet hebben, he?
                  Nogmaals: welke "andere" platen wil je zien en wat is voor jou de "Damafoto" want daar ben ik nu eens heel benieuwd naar?
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Pascal, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Deze is "overdag" genomen, en heeft dus niet het magische licht van de vroege of late uurtjes.
                    Ik anticipeerde hier al op in de openingspost.
                    Met mijn foto's die ik hier post wil ik ook een stukje van het land laten zien, daarom geen snapshots, maar ook niet altijd van die "verwachte" toppers.

Er zit ook geen strategie in mijn posts om een bepaalde climax op te bouwen. Ik post de foto's chronologisch, zoals ik ze ook nog aan het bewerken ben.

Morgen zijn de Moeraki Boulders aan de beurt ! En dan wil ik je niet meer horen he
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

Tja, een dagfoto moet toch nog kunnen? zeker van deze topkwaliteit
                      Een "wow" hoor wat mij betreft!
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Voor mij is dit een mooie en volledige reeks tot hiertoe (ik verwacht ook niet anders) van een zeer mooi land. Dat je niet enkel foto's post die gemaakt zijn bij het eerste of laatste licht vind ik een meerwaarde. Op deze manier laat je ons het ware gezicht van dit land zien.
                        Deze plaat op zich is voor mij ook niet de absolute topper, de schaduwpartij rechts trekt nogal mijn aandacht, maar hoort zeker thuis in de reeks net zoals de post in het forumdeel "Dieren".
                        Wanneer je alle puzzelstukjes in elkaar past bekom je een prachtig album.
                        www.photo-rudi.be

Comment

Da's ook mijn opzet

Een seascape met mooie wolken kan overal genomen zijn, en typeert niet meteen het land, tenzij er typische landmarks op staan, zoals straks bvb de Moeraki Boulders... Die zijn uniek...

En het blijft ook nog altijd een kwestie van smaak... Wat maar gewoontjes is voor de één is mss wow voor een ander...
                          Ook kwestie van wat je gewoon bent... Echte globetrotters die al veel gezien hebben vinden misschien sommige foto's rapper gewoontjes...
                          Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                          Voor mij is dit een mooie en volledige reeks tot hiertoe (ik verwacht ook niet anders) van een zeer mooi land. Dat je niet enkel foto's post die gemaakt zijn bij het eerste of laatste licht vind ik een meerwaarde. Op deze manier laat je ons het ware gezicht van dit land zien.
                          Deze plaat op zich is voor mij ook niet de absolute topper, de schaduwpartij rechts trekt nogal mijn aandacht, maar hoort zeker thuis in de reeks net zoals de post in het forumdeel "Dieren".
                          Wanneer je alle puzzelstukjes in elkaar past bekom je een prachtig album.
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

Comment

Een goed uitgebalanceerde foto betreft de kleuren.

gr.ron.
                            http://exhi-fotografie.nl

Comment

Ik vind deze ook super in al zijn eenvoud
                              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                              500px FaceBook

Comment

Working...
                              X