Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als ik dan toch mag reageren dan zou ik deze foto omschrijven als mooie sfeer met veel karakter maar veel te onnatuurlijk.
Voor mij mag het zeker en aan de reacties te zien struikelt er niemand over.
Dus...who am I...
Ik heb er alvast beter gezien van jou.
Sorry eerlijke mening van mij.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als ik dan toch mag reageren dan zou ik deze foto omschrijven als mooie sfeer met veel karakter maar veel te onnatuurlijk.
Voor mij mag het zeker en aan de reacties te zien struikelt er niemand over.
Dus...who am I...
Ik heb er alvast beter gezien van jou.
Sorry eerlijke mening van mij.
Je mening mag je zeggen hoor,maar juist van jou?????
Je mening mag je zeggen hoor,maar juist van jou?????
gr.ron.
Ron wat bedoel je daar mee?
Ik heb gewoon mijn eerlijke persoonlijke mening gezegd? Normaal gezien heb je steeds een prachtige balans in je foto's en nu ben ik er niet zo kapot van..
Maar ik weet uit ervaring dat dit uitschuivertje goed gemaakt gaat worden..
Of is het omdat ik ook van dit soort "fel bewerkt" fotografie hou? Daar heb je gelijk in.Maar dan liefst wel natuurlijk.
Och ja we hebben wel altijd een eerste blik die zegt of het goed is of juist minder...En dat gevoel ligt bij mij nu iets anders.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment