Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De balans die er bij een paar vorige in zat, zit er jammergenoeg nu niet in.
Qua compositie zou je "lonely little tree" een mooier plaatsje mogen verdiend heb.
Niet mis, want je was daar op een mooie plek, maar niet een toppertje deze.
Eddy, wat ik me nu afvraag.
Wil je iets specifieks weergeven met die effecten, of is dit bvb te wijten aan het gebruik van niet-gecalibreerd scherm (als dat al het geval zou zijn) ?
Ik kan me goed voorstellen, als jouw scherm te donker ingesteld staat, of het op een heel lichte plek zou staan, je onbewust corrigeert en tot dit resultaat komt ?
bedankt dama, heeft denk ik inderdaad te maken met de plaats van het scherm (daglicht valt erop en naargelang het tijdstip van bewerking is het spel lichter of donkerder), zal dus een ander plaatsje moeten zoeken of alleen 's nachts bewerken
bedankt dama, heeft denk ik inderdaad te maken met de plaats van het scherm (daglicht valt erop en naargelang het tijdstip van bewerking is het spel lichter of donkerder), zal dus een ander plaatsje moeten zoeken of alleen 's nachts bewerken
Jammer want die plaat heeft pakken potentieel, ik meen het, en verdient het eens herbekeken te worden.
Zoveel potentieel dat ik er heel graag eens mijn lusten zou willen op botvieren !
Als je wil stuur anders eens de ori's naar info@damafoto.be
Ik kan ook mijn werkplek niet verduisteren, maar mijn pc en scherm staan wel in een computerkast. Als de zon 's voormiddags binnen zit, trek ik mijn deuren uit (die anders in de kast geschoven zitten), en leg ik er bovenop een stuk zeil op. Haha, geen zicht maar wel efficient.
Bij fel zonlicht waag ik het dan nog niet om foto's te bewerken. Zelfs beoordelen is riskant.
Comment