Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De titel zegt het al. Dit is de Hengifoss in Ijsland. Doordat we relatief vroeg in het seizoen geweest zijn, lag er nog her en der sneeuw...
Benieuwd wat jullie er van vinden...
De waterval heb je een leuke plaats gegeven! Ook heb je er goed aan gedaan om zoveel mogelijk van de lucht uit te sluiten. En (voor mij) de juiste sluitertijd!
In de gegeven omstandigheden (weinig aantrekkelijke lucht) heb je er een goede compo van gemaakt.
Voor mij mocht de sluitertijd net iets korter. Ik ben nochtans voorstander van het gebruik van langere sluitertijden bij water(vallen), maar hier is het iets te veel 'melk' geworden.
De lucht was hier idd spelbreker. Het was aan het sneeuwen en ik heb dan ook geluk gehad dat ik in de korte tussenpauze tussen 2 sneeuwbuien door nog 2 shots kon schieten. Ik denk dat als ik de lucht zou afsnijden je een bekrompen gevoel zou krijgen. Meer lucht was idd beter geweest ware het niet, dat die egaal was zonder al te veel kleur...Ik heb nog een andere compo liggen met ietsje meer kleur in de lucht..misschien dat deze nog meer in de smaak valt...
Met dank voor de opbouwende kritiek alvast
De Hengifoss is geen makkelijke.
Dit heb je mooi gedaan.
Die lucht is idd wel een factor die hier niet meewerkt, ik heb er ook al op gevloekt. Als je hem wegcropt dan voelt het niet natuurlijk aan omdat er dan nog een deel achtergrondverstrooiing in zit. Als je op 2/3 wil blijven verlies je informatie die je niet wil verliezen.
Comment