Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
20 seconden wachten
Collapse
X
-
-
Re: 20 seconden wachten
Deze is zaaalig!Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s
-
Inderdaad zalige prent. HoFwaarts wat mij betreft
Comment
-
-
Ik vind de foto erg knap, en de lange sluitertijd voor de wolken op zich kan wel voor mij. Het enige wat wringt voor mij is dat hier het jachtige van de wolken niet echt samen gaat met de rust en kalmte die in de waterpartij zit vervat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtIk vind de foto erg knap, en de lange sluitertijd voor de wolken op zich kan wel voor mij. Het enige wat wringt voor mij is dat hier het jachtige van de wolken niet echt samen gaat met de rust en kalmte die in de waterpartij zit vervat.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtIk vind de foto erg knap, en de lange sluitertijd voor de wolken op zich kan wel voor mij. Het enige wat wringt voor mij is dat hier het jachtige van de wolken niet echt samen gaat met de rust en kalmte die in de waterpartij zit vervat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtIk vind de foto erg knap, en de lange sluitertijd voor de wolken op zich kan wel voor mij. Het enige wat wringt voor mij is dat hier het jachtige van de wolken niet echt samen gaat met de rust en kalmte die in de waterpartij zit vervat.
Toch wel ne knappe plaat hoor!
Gr Pascale
Comment
Comment