Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
als ik mijn ogen op dit uur vd ochtend mag vertrouwen merk ik wel een groen-blauwe zweem in de lucht .
mooie lucht en goed gezien die mensjes op de pier
als ik mijn ogen op dit uur vd ochtend mag vertrouwen merk ik wel een groen-blauwe zweem in de lucht .
mooie lucht en goed gezien die mensjes op de pier
Wil je nog eens kijken nu het wat later op de dag is.
Ik zie geen kleurzweem
Als ik bv. het groen volledig desatureer zie ik alleen een verandering aan het groene mos op de pier. De rest van mijn foto verandert niet, waar is dan de zweem?
Bedankt voor je reactie en het zou kunnen dat ik ernaast zie.
Mvg,
Eddy
Ik vind het een mooie foto, alleen lijkt het of de horizon en de lucht aan elkaar geplakt is.
Horizon is altijd zacht van structuur. hier heb je echt precies een streep staan. kan miss komen door de verscherping ofzo? Maar voor de rest
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Heel mooie zonsondergang!
Die mensen...vind ik altijd een meerwaarde op de foto maar bij jou zijn ze een beetje te dicht tegen het kader.
Update beter!
Gr Pascale
Comment