Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
toen ik de foto zag dacht ik...ai, dat zit niet goed met die lucht ; toen las ik dat je de ruis had toe gevoegd .
persoonlijk zou ik dat niet doen , de sepia is wel mooi ...en de rest natuurlijk ook !
De sporen in het zand voegen een extra dynamiek aan de foto toe.
Zoals steeds heel goed uitgevoerd. Mij stoort de ruis niet, maar het voegt ook niet echt iets toe aan het beeld. Dat is voor mij zonder deze extra bewerking al sterk genoeg.
update ; mits toevoeging van een beetje zwart en contrast want deze zijn verloren gegaan in de update .
vooral te merken op het duingras en de schaduw put rond de huisjes .....enfin , met dat geoefend oog van jou zal je het zelf wel zien
......de valkuil vd updates : het enthousiasme om zo snel mogelijk een aanpassing te doen ik ken dat héél goed
update ; mits toevoeging van een beetje zwart en contrast want deze zijn verloren gegaan in de update .
vooral te merken op het duingras en de schaduw put rond de huisjes .....enfin , met dat geoefend oog van jou zal je het zelf wel zien
......de valkuil vd updates : het enthousiasme om zo snel mogelijk een aanpassing te doen ik ken dat héél goed
Comment