Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zachte rustgevende kleuren.
Wat mij het meest opvalt, aan al die Nieuw-Zeeland foto's eigenlijk, is de desolaatheid en de ongereptheid die hier nog massaal aanwezig is zonder storende elementen in beeld, km's en km's ver. Zalig !
Paradise on earth voor een landschapsfotograaf, toch ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Vinny, en anderen die de crop voorstelden, ik heb de crop doorgevoerd, maar heb enkel onderaan een stuk kunnen croppen, ook al hou ik het liever bij de 2/3 verhouding.
Anders kwam ofwel de berg ofwel de weg te veel tegen de rand van de foto.
Ik vind het zelf niet nodig, omdat het stuk voorgrond extra houvast en diepte biedt.
ik ga voor de update die je hier in je eerste post hebt gezet . Omdat het weggetje daar eindigt in een kronkel. Bij de crop in je link vind ik het rechte stukje weg minder mooi, al is dat relatief eh
Comment