Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slippery when wet
Collapse
X
-
-
Re: Slippery when wet
Dit type foto hebben we al veel zien passeren: steentje, zeetje, lucht... zucht....
Maar... hoe meer ik ze zie passeren, hoe meer ik ze begin te appreciëren. Ze blijven iets magisch hebben.
Uw foto is lekker geslaagd!
Misschien wel zo, zoals Fibonacci zegt, dat hij optisch gezien ietske teveel naar links helt, maar dat dit kan liggen aan het feit dat je geen enkele echt houvast in beeld hebt.
Ik had persoonlijk misschien ook nog iets meer uit de lucht proberen te halen, die lijkt ietske te gewoon in vergelijking met je magische voorgrond.Last edited by Vinnydizzy; 6 mei 2012, 08:45.
Comment
-
Ja...ook weer mooi!
De voorgrond wel wat druk...had misschien ne kleinere kei gekozen
Gr Pascale
Comment
-
-
Prachtig beeld.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik vind het echt wel een zalige foto maar vindt het jammer dat de voorste rots precies lijkt te zweven. Dat geeft een beetje een vreemd beeld voor mij persoonlijk.
Als je hem zou croppen zodat je het water er onder niet meer ziet is dit effect wel verdwenen.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Veel muggeziften hier voor wat toch wel een toppertje is imho
Comment
-
-
mooie mist. dit soort foto's doet mij echt weer verlangen naar de zee.
greets,
Jeroen
Comment
-
Knap belicht en mooie kleuren. Speciaal hoe de steen linksvooraan lijkt te zweven.
Comment
Comment