alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tussen de wolken
Collapse
X
-
-
Re: tussen de wolken
Reeds vaak hier zien passeren maar dit is wel een hele mooie:mooi licht,die ribbeltjes, de weerspiegeling....
-
Bekijk deze en je vorige foto's los van elkaar en het zijn stuk voor stuk kwaliteitsvolle meesterwerkjes.
Sterke reeks vind ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtBekijk deze en je vorige foto's los van elkaar en het zijn stuk voor stuk kwaliteitsvolle meesterwerkjes.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Je hebt het al gehoord, knap !Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Ik zweer het! Dit is een prachtige foto!
De compositielijn die de wolken volgt, wordt omgekeerd weerspiegeld naar de waterlijn op de voorgrond. Dit is knap!
Het piergebouw stuurt een wervelwind omhoog, waarvoor die orginele wolkenlijn moet buigen.
Knap!
We houden natuurlijk graag van het detail en lichtspel van de vorige, maar ik bekijk ze liever losstaand, omdat er voor mij dan toch, een heel andere benadering is. Hier is het landschap en de wolken van evenwaardig belang als het hoofdonderwerp, terwijl dat in de vorige niet zo was.
Comment
-
-
Ja hoor...die is ook heel knap!!
De reflectie van die prachtige wolken, de kleuren...mooi!
Gr Pascale
Comment
-
Ook een hele knappe dit, zeer sterke compo.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik vind je hele reeks echt knap en ook deze is voor mij een hele straffe. Mooie scherpte, prachtige kleuren en knappe compo !
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
Comment