Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In territory of the clownfish - II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: In territory of the clownfish - II

    Mooi beeld zeg!
    Alleen zien die visjes er niet zo gezond uit
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #17
      Re: In territory of the clownfish - II

      het kriebelt als ik dit zie! heel mooi!
      mag ik vragen welke lens en welke poort? ik sta zelf op het punt te investeren in een huis en ik lees veel over scherpte in de hoeken met breedhoek lenzen. op deze foto meen ik ook een beetje onscherpte te zien maar het stoort zeker niet

      Comment


      • #18
        Re: In territory of the clownfish - II

        Oorspronkelijk geplaatst door sven22 Bekijk bericht
        het kriebelt als ik dit zie! heel mooi!
        mag ik vragen welke lens en welke poort? ik sta zelf op het punt te investeren in een huis en ik lees veel over scherpte in de hoeken met breedhoek lenzen. op deze foto meen ik ook een beetje onscherpte te zien maar het stoort zeker niet
        Alvast bedankt voor je spontane reactie.
        Voor deze opname maakte ik gebruik van een Canon G9 met Ikelite behuizing en een voorzetlens merk Inon type UWL-100. Idd onscherpte is aanwezig en voornamelijk in de hoeken, typerend voor deze configuratie. Afhankelijk van de opname kan deze net worden weg gecropt. Er zijn betere zaken / lenzen / configuraties op de markt maar als hobby bleef deze set betaalbaar. Veel succes in je zoekwerk naar de ideale set. Tip: Het is meestal niet het materiaal die het resultaat bepaald wel diegene die er mee werkt en véél geduld. Komende weken ga ik voor lange tijd onder water om nieuwe aankopen te testen. Resultaten volgen wellicht in het najaar, begin 2013.
        grt, TROPCAL
        www.tropcal.be

        Comment

        Working...
        X