Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Goh Kurt, het is een zeer mooie omgeving maar ik vind persoonlijk de voorgrond nogal druk.
Had denk ik mooier geweest met één enkel rotsblok in beeld op de voorgrond, eventueel zelfs geen enkel, maar de rechtse blokken zijn er voor mij te druk aan.
Vind het ook weer een mooie plaat maar het licht dat ik uit eerdere reeksen zag ontbreekt hier toch vind ik.
Als ik hier een punten totaal moet geven dat zeg ik een 7....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het is niet direkt eentje die ik zou klasseren tussen jouw topfoto's.
Dit is, voor mij dan, eentje die echt als een "vakantiefoto" mag bestempeld worden. Daarmee bedoel ik zeker niet dat het een snapshot is, want dat zou de foto oneer aandoen. Eerder zo'n foto die je in reisbrochures ziet staan.
Goed, maar niet top.
Comment