Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zie de mogelijkheden, maar die komen er wat mij betreft niet helemaal uit. Het licht lijkt niet helemaal mee te werken, en ik vind het jammer dat er uitgerekend in de nabije voorgrond zo weinig bloemen te zien zijn. Stukje boom in de rechter onderhoek zou ik elimineren. Als je een flink stuk van zowel de boven- als de onderkant afhaalt, dan ontstaat er een interessanter beeld - vind ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Ik zie de mogelijkheden, maar die komen er wat mij betreft niet helemaal uit. Het licht lijkt niet helemaal mee te werken, en ik vind het jammer dat er uitgerekend in de nabije voorgrond zo weinig bloemen te zien zijn. Stukje boom in de rechter onderhoek zou ik elimineren. Als je een flink stuk van zowel de boven- als de onderkant afhaalt, dan ontstaat er een interessanter beeld - vind ik.
Marsel bedankt voor de tips. Zodra ik thuis ben en kan beschikken over Photoshop zal ik het doen en een update plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Comment