Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De kleuren zijn goed, en de elementen zijn er voor een topfoto, maar toch mis ik iets.
Ik denk dat het in de compositie zit, naar mijn idee was er meer uit te halen.
Anders wel dik OK hoor.
Ben toch aan het twijfelen of die paal een meerwaarde geeft aan je foto...die pier alleen met die lucht en kleuren was voor mij meer dan voldoende...knap hoor!
Gr Pascale
Knap resultaat ..de wolken en de pier werken hier goed om je ogen naar de vuurtoren te brengen.
Niet echt. Het is maar door jouw comment dat ik er op aan het letten ben.
Vooral die donkere paal is een smetje op het geheel. 100 sec belicht bij F11 had ik het paaltje toch iets lichter verwacht.
veel beweging hier. De foto is genomen met een ND filter, vandaar de lange sluitertijd. Zal volgende keer wat meer experimenteren met compositie, om te zien of het (de) paaltje(s) er al dan niet op moeten.
Ik vind het paaltje, en eigenlijk met name dat plasje wel degelijk iets toevoegen. Het brengt de compositie mooi in balans, en het zorgt tegelijkertijd voor diepte. Zonder die elementen in de voorgrond wordt het een veel plattere foto.
Comment