Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vandaag was het mooi in de lucht, had je die maar gehad bij uw andere foto hé.
Heel knappe prent.
Grtz, RF
Ja ik weet het, ik heb er wel niet lang van kunnen genieten. vijf minuten later was het al terug weg. en nog vijf later begon het stillekes te regenen, ben toen maar terug naar de wagen gegaan.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Niet mis op zich, deze foto.
Maar een echte eye-catcher mis ik toch ook wel.
Bedankt voor de reactie, voor een eye-catcher moet je niet in Lubbeek zijn.
Hier enkel velden, kleine bosjes en voor de rest huizen. Hier is het een uitdaging om een foto te maken zonder huis in de weg.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Ik had een belichting op de wolken en eentje op de voorgrond gedaan. dan in PS geblend, blijkbaar de hoog
Indien er beweging in de wolken zat moet je eens overwegen om enkel de lucht uit de donkerste opname(goed belichte lucht) te gebruiken.Blekere foto(goed belichte voorgrond) op de donkere leggen en de lucht uit de blekere foto met een heel zachte gom volledig weghalen.Naarmate je richting horizon gaat een nog zachtere gom gebruiken. Op die manier houd je enkel de onderliggende goed belichte lucht over en zie je geen echo's /dubbele details.
Comment