Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik weet het niet, kleuren wolken goed, kleuren grond veel te warm (met die wolken verdwijnen warme kleuren), compositie kun je veel beter (er onbreekt die schoonSpikke touch in de foto wat compostie betreft).
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Ik weet het niet, kleuren wolken goed, kleuren grond veel te warm (met die wolken verdwijnen warme kleuren), compositie kun je veel beter (er onbreekt die schoonSpikke touch in de foto wat compostie betreft).
Corre bedankt voor je reactie.
Je moet niet vergeten dat de zon nog sterk stond in mijn rug (zie schaduwen)wat verklaart dat de grond die warmte heeft.
Compositie is uiteraard belangrijk maar is niet altijd mijn top prioriteit.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Corre bedankt voor je reactie.
Je moet niet vergeten dat de zon nog sterk stond in mijn rug (zie schaduwen)wat verklaart dat de grond die warmte heeft.
Compositie is uiteraard belangrijk maar is niet altijd mijn top prioriteit.
Inderdaad door het speciale licht een dramatische sfeer.
Misschien had die dreiging nog geaccentueerd kunnen worden door de knoestige takken van de fruitbomen extra 'in the picture' te zetten met een groothoek. Zou direct ook voor een speciale compo gezorgd hebben.
Maar zoals de foto nu is, voel je zeker al zeer duidelijk de dreiging.
Help! Waar is mijn paraplu?
Hopelijk stond je wagen niet te ver.
Ik kijk graag naar deze naturelle weergave. Compo is misschien niet super, maar in deze wel goed hoor!
Mochten jullie een laddertje maar mee gehad hebben...
Vind wel dat er algemeen een halve tot een volle stop onderbelicht is.
Vind wel dat er algemeen een halve tot een volle stop onderbelicht is.
Bruno je moest er eens bij zijn....Het was echt zo donker. Deze opname daar is trouwens niet aan gebeurd behalve een klein stukje van onder eraf gecropped
Kijk eens naar links naar dat stukje blauwe lucht wat er nog over blijft?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bruno je moest er eens bij zijn....Het was echt zo donker. Deze opname daar is trouwens niet aan gebeurd behalve een klein stukje van onder eraf gecropped
Kijk eens naar links naar dat stukje blauwe lucht wat er nog over blijft?
Pascal, ik geef toe. Heb de foto nu een paar keer opnieuw bekeken! 't Zit goed zoals het is! Sfeer die je had is goed weergegeven. Misschien ben ik een beetje teveel gewoon om het dynamisch bereik open te trekken.
Deze foto is het zeker waard om een second opinion te hebben!
Comment