Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik vind het beeld zeker een serene sfeer hebben waar ik erg van hou en toch wringt er iets. Mijn blik gaat steeds uit naar de lichte delen (strepen) in lucht en water. Ze verstoren de rust die het beeld uitstraalt. Wegclonen missschien? ... of een panoformaat?... werkt ook denk ik.
Ik vind het beeld zeker een serene sfeer hebben waar ik erg van hou en toch wringt er iets. Mijn blik gaat steeds uit naar de lichte delen (strepen) in lucht en water. Ze verstoren de rust die het beeld uitstraalt. Wegclonen missschien? ... of een panoformaat?... werkt ook denk ik.
Alhoewel de strepen mij zelf niet zo storen vond ik de suggestie toch de moeite waard.
Vandaar een update zonder strepen.
Re: En het werd avond | dnova drew teh nE + Update
Niet mis, maar redelijk gewoontjes.
Mocht je wat (licht)detail terug kunnen halen uit de begroeiing, krijg je volgens mij meer diepte in je foto, het is nogal plat nu.
Comment