Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Haha Pascale ! En ? Werd er niks gestolen ?
Als 't volgend weekend een beetje meevalt qua weersomstandigheden, beloof ik een dergelijk plaatje van 'Kariboe en ZIJN zeetje'
Knappe plaat weer
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Zeg mannekes, zal dat een beetje gaan daar ?
Het ligt wel niet naast mijn deur maar in ons land is dat zeetje van iedereen ...
ONS ZEETJE dacht ik ...
Mahja gij Frakske, mijn zee is ook een beetje jouw zeetje... en ik ben ervan overtuigd dat Pascales zeetje ook voor 'n stuk jouw zeetje is...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Zeg mannekes, zal dat een beetje gaan daar ?
Het ligt wel niet naast mijn deur maar in ons land is dat zeetje van iedereen ...
ONS ZEETJE dacht ik ...
mooi beeld, het sterk punt goed gaan "bemannen" en mooi gebruik gemaakt van de spiegeling ...
Ten eerste ben ik geen manneke hoor...moest je het nog niet weten ...of zien
En ten tweede....natuurlijk is het niet helemaal mijn zeetje of die van Koen....maar grotendeels toch wel hoor
Neen....maar als ik daar zo sta dan is het wel alsof het "mijn" zeetje is
Comment