Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warme kleuren....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Warme kleuren....

Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
    Pascale , als jij zulke mooie foto's blijft produceren dan ga ik is overwegen om naar je zeetje te verhuizen
    Groetjes
    Luc
    Ik heb 20 jaar aan zee gewoond en toen vond ik het niet zo aantrekkelijk....nu woon ik wat inwaarts en en heb ze de eerste jaren ook niet echt gemist...het is sinds ik fotografeer dat ik de zee heb leren appreciëren...ik zag de zee op een heel andere manier.....en nu geniet ik van de wind ....de geur van de zee...ik geniet daar gewoon en komt tot rust....
    En als je mij nu zou vragen om te verhuizen aan zee....dan zeg ik zonder twijfelen...JA!!

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Pascale, de zee heeft ook op mij een aantrekkingskracht. En als je met je neus erop woont (net zoals ik) is het heel verleidelijk om ze meer dan eens vast te leggen.
    Zo zie je ook bij verschillende andere BD'ers waar je de onderwerpen uit hun buurt verschillende keren wel ziet terugkomen.
    Zo'n foto's worden door de mensen in kwestie en door de anderen verschillend bekeken. De ene hebben er een (emotionelere) band mee, de anderen niet. Zo zal het -tig maal fotograferen van hetzelfde onderwerp hen nooit vervelen. Als je dat dan als fotograaf doet, vind ik het telkenmale een uitdaging om het anders weer te geven, om er attractieve elementen aan toe te voegen.
    Je hebt al veel foto's van de zee hier weergegeven en ik vind het wel knap dat je er telkens een draai aan geeft, dat je de uitdaging daarin op zoekt. De ene keer ook al meer geslaagd dan de andere keer. De reacties op de kritieken die je krijgt sieren je ook. Dat mag ook al eens gezegd worden. Er zijn er zo rap in hun gat gebeten

Voor mezelf ben ik van het principe dat ik niet zo graag meer dan eens hetzelfde fotografeer. Ik weet ook dat we niet allemaal de mogelijkheden hebben om op veel verschillende mooie plaatsen terecht te komen, maar heb toch al ontdekt dat je in een straal van 50km veel verschillende landschappen kunt tegenkomen. En die puur ik graag allemaal uit. Jammergenoeg heb ik er, naar mijn zin en mogelijkheden, veel te weinig tijd voor. Moet al een dag verlof nemen om er te geraken.

Soit, Pascale. Je merkt zeer zeker dat je je geliefkoosd onderwerp aan verschillende gedaantes onderwerpt. Ik zou zeggen: "Keep searching for the Perfect Picture" en neem ondertussen maar veel mooie foto's
    Bedankt vinnydizzy!
    Ik blijf zoeken....en niet alleen aan zee

Bedankt iedereen voor jullie reacties!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
    X