Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Beetje aan de magenta kant maar het helpt de sfeer hier wel dus stoort het me niet. Mooie, zachte compo . Een goede foto zoals dit verdient wel wat nascherping
Ja...viel mij ook onmiddellijk op dat de foto niet scherp genoeg is...dacht dat het aan mijn bril lag
De kleuren....waarom niet...soms bij het begin van het blauw uurtje krijg je van die speciale kleurtjes....!
Mooi vastgelegd!
Gr Pascale
Merci voor de reacties iedereen
Heb een verscherpte update geplaatst, was vergeten te verscherpen na het verkleinen weeral bewezen " haast en spoed is zelden goed "
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment