Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Gelijk heb je ! Een gouden foto ook !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel mooi Eddy!!
Zeer sfeervol...ik hoor die eendjes kwetteren
Maar moet Bouk wel gelijk geven...de eendje zwemmen bergopwaarts...vermoeiend hoor voor hen
Gr Pascale
Heel mooi Eddy!!
Maar moet Bouk wel gelijk geven...de eendje zwemmen bergopwaarts...vermoeiend hoor voor hen
Gr Pascale
Linker deel van de water lijn staat wel recht hoor...:rolletjes:
Of zie ik scheef?
Ik denk als je meer naar rechts kijkt dat er inderdaad door die riet eilanden een vertekend beeld geeft waardoor hij scheef lijkt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Of zie ik scheef?
Ik denk als je meer naar rechts kijkt dat er inderdaad door die riet eilanden een vertekend beeld geeft waardoor hij scheef lijkt.
Pascal..nu ga ik voor één keer niet akkoord hoor...ik heb het toch eens gecontroleerd..en ik heb gelijk hoor...de horizon loop schuin naar re....geef een vrouw toch eens gelijk
Gr Pascale
Pascal..nu ga ik voor één keer niet akkoord hoor...ik heb het toch eens gecontroleerd..en ik heb gelijk hoor...de horizon loop schuin naar re....geef een vrouw toch eens gelijk
Gr Pascale
Allez dan ...voor 1 keertje.
En toch he...Leg eens de hulplijn op het dak van het huis? Kaarsrecht.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heel mooi Eddy!!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Of zie ik scheef?
Ik heb een update geplaatst. Kies maar.
De indruk is nu misschien dat de update recht staat maar volgens de reflecties staat hij scheef. Ik denk dat de enige objectieve parameter de reflecties in 't water zijn, wanneer men over een meer praat met ongelijke oevers. De indruk kan soms anders zijn en dat is misschien voor onze ogen (hersenen) nog belangrijker.
Bedankt voor jullie reacties.
Mvg,
Eddy
De morgen op je foto was inderdaad een gouden morgen! Prachtig licht!
De eenden en dan de mistige lagen op de achtergrond maken deze foto ook compositorisch zeer goed! Mooi werk, Eddy!
Comment