Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind deze heel mooi maar een beetje spijtig dat je het begin van de stam niet ziet (als deze in het water lag tenminste) anders had ik hem meer uit de hoek doen komen.
[CENTER]Een opname van een vroeg moment in de dag => 07:01 zomeruur.
]
Ja is erg vroeg nu , ik was dit weekend ook van plan om eens heel vroeg er op uit te gaan, maar de grijze wolkenmassa en de lichte regen heeft mij aangezet om ... nog eens te draaien in m'n warm bedje.
De kleuren zijn prachtig, inderdaad , jammer van die tak dat wat in het beel wringt , maar wat ik erg kan smaken is die mooie mist, dat als wandelende wolkjes over het water loopt
Veel sfeer !
Doch laat de tak (of de spiegeling van de tak) los komen van het kader en je had een heel ander beeld...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie kleuren...sfeervol plaatje maar eigenlijk moesten die takken er niet op ...geeft geen meerwaarde aan je foto. Hadden ze wat verder gestaan...los van het kader dan was het ne hele mooie!
Gr Pascale
Comment