Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel strakke compo! Mooi hoe dat ponton je blik leidt! Ook de lucht werkt hier mooi mee en mooie omzetting!
Als ik 2 kleine puntjes van kritiek mag geven:
- De horizon staat niet recht volgens mij
- Spijtig dat het hoekje van het ponton er nét niet op staat
De horizon staat recht. De vijver loopt naar achter. Ik heb hem zeker recht gezet
Het ponton is eigenlijk een "T". Zelf vind ik dit niet storend, het creëert een (kleine) spanning ofzo .
Merci voor het kijken en de tijd te nemen erover te reflecteren
't Is harewinkel want je lijkt van uit de buurt te komen.
Een oefening op lange sluitertijd.
Jammergenoeg kom de lucht te vlekkerig over met te donkere en te lichte delen zonder definitie die je in de weerspiegeling ook terugziet.
De compositie, afwijken van de "regeltjes", waarom niet? Maar ik vind 'het' er niet in terug. Ik zie de lijn niet waar het naartoe moet leiden.
Nu snap ik waarom er zo'n hoekje van het ponton af is .
Dacht te zeggenom er een L in de foto te laten komen maar het is een T
Die uitgebrande lichtvlekken is nu eenmaal het risico bij 3 minuten sluitertijd.
Had hij in kleur gestaan had het veel erger geweest, goede oplossing om hem in Z/W om te zetten. Heb je ook zo eentje met het hele ponton in beeld?
Groeten David
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
De zon stond nog redelijk fel achter de wolken en die vlek is een gat in het wolkendek.
Het hele ponton heb ik niet, het is te breed.
Ik heb nog wel een andere in kleur en Z/W maar kan niet goed kiezen. Ik maak er misschien wel een ander topic van.
Compo: Over welke regels gaat het hier, dan leer ik mss nog iets bij
de compo had iets beter gewerkt met een beeld dat iets meer naar links was, de sfeer is wel goed gelukt .
De hooglichten en het dichtgelopen zwart wel iets meer onder controle brengen zou ik zeggen.
Comment