Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heel knappe plaat hoor! VInd hem ook nog meer in evenwicht dan jouw HOF plaat.
Maar een tikje meer basis inderdaad was msss nog beter geweest
Gemakkelijke praat achteraf, op dat moment was haar foto zeker HoF waardig.
Maar ben er volledig mee eens hoor, 't is zelfs haar beste foto in dit genre, tot nu toe, want wat staat er ons nog te wachten?
Pascale meiske, goed bezig.
Maar ben er volledig mee eens hoor, 't is zelfs haar beste foto in dit genre, tot nu toe, want wat staat er ons nog te wachten?
Pascale meiske, goed bezig.
Grtz, RF
persoonlijk had ik waarschijnlijk onder aan die stammen nog wel een tikkeltje meer "basis" genomen ... al is het daarom niet gezegd dat dat beter is
Je kan wel gelijk hebben...maar meer kon niet.
Ik zat al met mijn laarzen in de gracht...was dus een heel laag standpunt....ik stond er heel dicht bij...en ik moest kiezen...ofwel meer onderkant en een stuk van de kruin af...ofwel zoals die nu is.
Comment