Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zie je wel dat je iets hebt met de mist.
Een hele mooie en geen " verkeerde kant "
Heb de foto voor mezelf eens bijgesneden tot net boven het water aan de linkerkant en geeft voor mijn gevoel een rustigere foto.
Voorgrond vind ik nu een beetje " opvallend " hard tov de " zachte " rest van de foto.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Knappe foto, Eddy!
Ook de voorgestelde crops vind ik mooi...
De voorgrond is idd een beetje hard t.o.v. de rest van de foto, maar ik veronderstel dat dit in werkelijkheid ook zo was?
Ik vind het mooi maar wat ik wel wat jammer vind is het gras hier op de voorgrond...ja ik weet het....je kon waarschijnlijk niet anders maar het vraagt voor mij te veel aandacht.
Gr Pascale
Mooi sfeervol beeld, de mist hangt vooral nog boven het water, op de voorgrond logischerwijs minder mist en daardoor wel wat opvallend in beeld, een crop breekt wellicht de spiegeling, maar je hebt dan wel duidelijk meer sfeer in het beeld, en die is hier echt wel mooi
groetjes,
Loulou
vind de update niet geslaagd hoor.
zo,n halve weerspiegeling doet het niet voor mij.
zou gewoon het riet links onderin laten beginnen.
grt,bouk.
Sorry Bouk, ik kan geen update maken voor iedereen.
Met jouw voorstel snij ik in de weerspiegeling van het huisje en verlies ik veel teveel pixels. Ik zal eens een andere foto maken Bedankt voor de reactie.
Mvg,
Eddy
Comment