Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[nightscape] Zeebrugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [nightscape] Zeebrugge

Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
    Hoi

Vind 'k heel mooie prent hoor!

Mag ik je wel es vragen waarom je op zo'n hoge iso werkt?
    Bedankt voor het compliment !
    En die 800 ISO was nodig omdat ik onder de 30 sec. wou blijven... ik was mijn afstandsbedieing vergeten
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Hopelijk is er niks, en komt het door de compressie / upload.

Ik heb een heel zware smartsharpen toegepast om het te versterken...
      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Jeetje, ja ik zie het, what the hell is this ???
      Jij (en Tantine) hebben wel erg scherpe ogen hoor...
      Dit moet ik onderzoeken, da's verdomd niet normaal... Het is wel mijn eerste foto die uit LR4 komt ! Misschien is daar iets fout gelopen ? Want voor de rest heb ik toch mijn normale procedure gevolgd. Vreemd...
      Enfin, erg bedankt voor het eerlijke melden !
      Greetz, Kariboe
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Dat raster kan ook door uploadt software komen en in sommige programma's bij verkleining. je zal dit zelf het beste waarnemen bij het originele grote beeld natuurlijk. Ik begreep eerst niet wat het aantal graden nu te doen had bij de foto...maar dan is nat zijn wel erg koud hahaha, acht, ik heb op IJsland onlangs meerder keren kennis gemaakt met de zee, en dus de kachel van de huurauto eens flink kunnen testen...en die was geweldig;-)
        Ik vind het een mooi en sfeervol beeld, mooi standpunt ook,
        groetjes,
        loulou
        Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
          Dat raster kan ook door uploadt software komen en in sommige programma's bij verkleining. je zal dit zelf het beste waarnemen bij het originele grote beeld natuurlijk.
          Daarom ga ik vanavond eens het truukje van Danny toepassen op de drie mogelijke beelden : de PBasefoto, mijn afgewerkte bestand en het origineel bestand. Ik ben eens benieuwd...

Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
          Ik begreep eerst niet wat het aantal graden nu te doen had bij de foto...maar dan is nat zijn wel erg koud hahaha, acht, ik heb op IJsland onlangs meerder keren kennis gemaakt met de zee, en dus de kachel van de huurauto eens flink kunnen testen...en die was geweldig;-)
          Ik vind het een mooi en sfeervol beeld, mooi standpunt ook,
          groetjes,
          loulou
          Het was vooral de gure en felle wind die me deed rillen. En het besef dat het mijn eigen domme schuld was dat ik mij even te ver had gewaagd !
          Ook mijn autoverwarming is nu goedgekeurd voor extreme omstandigheden...
          Bedankt voor het compliment (en IJsland ? Tja daar zal ik ook nog wel eens terechtkomen...)
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Zeg Koen....heb je niet van die hele lange laarzen tot aan je middel....heb je dan zeker geen natte voeten en broek meer
            Succes vanavond!!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
            X