Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waarom moet de voorgrond altijd licher vraag ik me af? De realiteit toont de ts hier toch?
Ik denk toch dat ze hier goed weet hoe haar histogram werkt en als dat de opname bepaald dan is het toch duidelijk of ben ik daar mis in?
Ik zou hier niets aan veranderen en gewoon de opname zo laten.
In deze foto is duidelijk goed detail te zien in alle delen van de foto dus voor mij origineel natuurgetrouw en goed van diepte..
Om het op Damas woorden te zeggen just my 2 cents......
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi idee ! Voorgrond stoort mij persoonlijk niet. Alleen vraag ik me af waarom je gekozen hebt in de sporen niet meer naar het midden hebt laten lopen (eventueel startend van de zijkant).
Hmmmm, ik twijfel... Vind het moeilijk om het beeld te lezen !
Ik had de titel nodig om de 'pointe' in de foto te zien... dus... ik behoor tot het kamp van zij die de voorgrond (heel miniem echter) zouden oplichten.
Veel sfeer en een leuke pointe !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment