Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
@ mortierke, frakske en cyclochrome
wat voorgrond betreft denk ik niet dat deze te licht is, de zon scheen nog wel wat (maar verborgen achter boom) dus meen dat voorgrond normaal is
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
@ mortierke, frakske en cyclochrome
wat voorgrond betreft denk ik niet dat deze te licht is, de zon scheen nog wel wat (maar verborgen achter boom) dus meen dat voorgrond normaal is
mvg
Bedankt voor de uitleg. Het blijft een hele knappe foto.
'k Ben al een paar keer komen kijken en het blijft genieten
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Voor een prijsbeest zou ik hem toch nog iets proberen draaien naar rechts...
Een algemeen scheve indruk, wat extra beklemtoond wordt door het paneel dat naar links afhelt.
't zal der wel allemaal niet zo mooi recht en vlak zijn, maar het maakt de foto nog iets beter denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat gevoel heb ik ook en daarom voor mij een prijsbeest.
Die lucht man net boven die boom...knap hoor.
Heel mooi licht, prima compo en mooie kleuren maar mij stoort de lensvertekening.
Een beetje corrigeren zodat alles weer terug recht staat en dan is ie prima.
Voor een prijsbeest zou ik hem toch nog iets proberen draaien naar rechts...
Een algemeen scheve indruk, wat extra beklemtoond wordt door het paneel dat naar links afhelt.
't zal der wel allemaal niet zo mooi recht en vlak zijn, maar het maakt de foto nog iets beter denk ik.
Lens vertekening moet men niet zo erg vinden en zeker als je deze informatie in een foto voorgeschoteld krijgt..en voor mij wel een prijsbeest van Eddy...m.a.w ik heb er al veel mindere gezien.
Een correctie is een optie maar voor mij niet echt nodig..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik had het niet over lenscorrectie, maar over de scheve indruk die de foto maakt.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Lens vertekening moet men niet zo erg vinden en zeker als je deze informatie in een foto voorgeschoteld krijgt..en voor mij wel een prijsbeest van Eddy...m.a.w ik heb er al veel mindere gezien.
Een correctie is een optie maar voor mij niet echt nodig..
Comment