Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk merci!!
Pascal...apprecieer ik enorm dat je hier gereageerd hebt...al vind je die niet zo geslaagd.
ik heb hier zeker een 15 tal minuten gewacht om dit vast te leggen...ik zag die boei..en wilde die fotograferen maar miste iets...was niet sterk genoeg...en toen vlogen daar enkele meeuwen....dan heb ik gewacht tot ze laag over die boei vlogen.
Misschien niets speciaals voor jullie die al gekeken hebben maar voor mij wel
een sterke comp vind ik. Toch zit er ook wel onrust in : persoonlijk denk ik dat ik de achterblijver zou dumpen. Zo wordt het geheel rustiger. KNap toch
een sterke comp vind ik. Toch zit er ook wel onrust in : persoonlijk denk ik dat ik de achterblijver zou dumpen. Zo wordt het geheel rustiger. KNap toch
gr,
Ik volg hier, alternatief is de groep dumpen en er een portrait foto van maken (de hele rechter helft eraf)
Weten jullie wat...zal volgende week eens ne foto plaatsen met alleen maar de boei erop...en dan zullen jullie zien waarom ik die meeuwen er heb bijgelaten.
Comment