Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar de dennen links zitten me toch niet volledig lekker...
wat bedoel je juist? te donker of beter eraf knippen. voor mij persoonlijk storen ze niet echt maar als je een suggestie hebt kan ik deze eens uitproberen.
Niet de compo hoor Jeroen, eraf knippen zou niet helpen want dan verlies je de opening langs waar de zon binnen komt. Het is jammer dat de dennen qua licht erg hard overkomen, ofwel heel donkere of net vaalgele takken. Ik denk niet dat je daar technisch iets kon aan verhelpen hoor, het is een neveneffect van het invallend licht... Ik wou gewoon zeggen dat mocht dat ook wat meer meegezeten hebben het voor mij echt een superplaat geweest was ipv een that's all
Je hebt het mooie moment te pakken, ....de bewerking vind ik niet "je dat". Als je de raw-bewerking nog hebt, valt er zeker een betere uit te halen met de opmerkingen die je van de voorgangers al gekregen hebt...
Comment