Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zoals bekend ben ik gene voorstander van zware HDR, maar hier vind ik het heel goed geslaagd! Mooie sfeer!
hij lijkt wel wat naar rechts af te hellen...
De HDR doet mooi zijn werk hier in het water. Ik hou wel als een foto eens iets toont wat anders nooit zo duidelijk te zien is, dat maakt het interessant. Verder een mooie diepte door het eilandje en eindigen in een rustige einder met een contrast bevattende lucht... Meer moet dat niet zijn
Last edited by Codon; 28 maart 2012, 13:44.
Reden: typo...
Volgens helt hij niet af want de oversteek in de verte was echt wel zo..Maar voor het oog is het uiteraard wat anders..
Voor mij is dit beeld ook bedoeld om de voorste partijen te laten zien.
Maar als ik eens tijd en goesting heb zal ik hem een rechttrekken.
Als er maar iets van de lucht overblijft dan.
Het is niets gecropped aan deze foto en zo uit het FULLframe...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oja en het is een HDR...zoals jullie al opgemerkt hadden..Zoals als mijn andere foto's trouwens...maar deze net iets meer gegeven omdat ik er zin in had om eens wat anders te doen en zo die doorkijk in het water wat beter te benadrukken.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Knappe plaat ,met een hele mooie HDR bewerking , zoals je weet ben ik een grote
voorstander van deze bewerking en zoals Codon zegt " er is altijd iets meer te zien
wat je anders nie ziet"
Comment