Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie compo en één van die gevallen waar dit soort hdr er voor mij mee door kan. had wel liever iets meer kleur op de voorste boot gezien. dus volgende keer je verfborstel meenemen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Sorry voor mijn reactie dan..die voor jou miss hien wat hevig overkomt
Ik zie wel degelijk een stuk zee...
Pascal , die zie ik ook , maar die was er toen ik de foto nam en is er achteraf zeker niet
bijgeplaatst !
Dat deze niet horizontaal loopt klopt . Het was ook de bedoeling deze recht te zetten , maar ik ben het vergeten .
Denk dat er hier sprake is van een misverstand hoor ivm met die zee
Ik ga voor de originele omdat die natuurlijker overkomt qua licht, maar ik ben niet zo'n fan van de HDR omdat je rond je objecten nu een witte halo hebt...
Pascal , die zie ik ook , maar die was er toen ik de foto nam en is er achteraf zeker niet
bijgeplaatst !
Dat deze niet horizontaal loopt klopt . Het was ook de bedoeling deze recht te zetten , maar ik ben het vergeten .
Vid ik heb toch niet beweerd dat je die erbij zou gezet hebben? Correct me if I am wrong.
Misverstand dus.
Comment