Ook eentje vanuit de Maasvallei.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiegel
Collapse
X
-
-
Re: Spiegel
mooi daar en ook een mooie foto maar je zou het "waar" weg moeten laten. Straks stikt het daar van de fotografen.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtmooi daar en ook een mooie foto maar je zou het "waar" weg moeten laten. Straks stikt het daar van de fotografen.
Groeten, Bert
En zeg nu zelf.Hoe flauw zou het zijn moest ik locaties achterhouden?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht270 hectare groot daar gaat ge nie snel iemand tegen komen denk ik..
En zeg nu zelf.Hoe flauw zou het zijn moest ik locaties achterhouden?
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Mooie reflecties Voor mij mochten die dan ook nog meer symmetrisch lopen met een horizon in het midden. Qua beeld wel iets minder spannend dan wat we van je gewoon zijn (is relatief natuurlijk, het blijft een prima plaat)
Comment
-
Mooi natuurlijk beeld, maar er klopt iets niet...
In de lucht is het linkerdeel helderder dan rechts, in de reflectie is het linkerdeel donkerder dan rechts
Uitschuivertje vrees ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi natuurlijk beeld, maar er klopt iets niet...
In de lucht is het linkerdeel helderder dan rechts, in de reflectie is het linkerdeel donkerder dan rechts
Uitschuivertje vrees ik ?
Het was hard licht en dat kwam van links.
Je weet als er hard licht op water valt wat er gebeurd he? Juist dan wordt dat door de reflectie donkerder in sommige situaties.
Deze foto is een blend van 2 opnames dus de lucht en water gemeten.
Hij is zo natuurlijk als wat..Dat geef ik je op een blaadje.
Comment
-
-
Klopt Pascal ... Ik had gisteren ook zo'n soortgelijk plaatje en daar was de weerspiegeling ook donkerder . Ik zal hem later op de week mss wel is posten .
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
Ja dat klopt volledig, de reflectie is steeds donkerder dan de lucht zelf.
Maar de verhoudingen tussen links/rechts worden dan toch even donker gereflecteerd ?
Nu is het linker deel donkerder dan het stuk erboven, en rechts is het zelfs ietsje lichter dan de lucht ?
Als je kijkt naar de bomen is de spiegeling over de hele lijn wel egaal.
De enige reden die ik er mss kan aan geven is dat dit effect veroorzaakt werd door een polarisatiefilter, maar ik denk van niet...
Ik werp geen steen hoor... Ik stel gewoon een vreemd verschijnsel vast.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDanny heel simpel.
Het was hard licht en dat kwam van links.
Je weet als er hard licht op water valt wat er gebeurd he? Juist dan wordt dat door de reflectie donkerder in sommige situaties.
Deze foto is een blend van 2 opnames dus de lucht en water gemeten.
Hij is zo natuurlijk als wat..Dat geef ik je op een blaadje.
Comment
Comment