Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Nog geen reacties?
Vind dit wel mooi...de reflectie...de zachte golvingen ...maar jammer van het paaltje achter die grote paal...zou ik wegclonen. En ik vraag mij ook af wat het zou zeggen zonder die takjes erbij.
Gr Pascale
Nog geen reacties?
Vind dit wel mooi...de reflectie...de zachte golvingen ...maar jammer van het paaltje achter die grote paal...zou ik wegclonen. En ik vraag mij ook af wat het zou zeggen zonder die takjes erbij.
Gr Pascale
Ej der zijn nog mensen die moeten werken hoor?
Ik vind dit geen slechte plaat qua sfeer en belichting.
Maar de compositie voor mij toch niet helemaal wow....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik vind het heel mooi ,vooral het water is prachtig met die rimpeltjes ,ook de kleursetting vind ik prachtig ,
compo kon idd beter ,wat mij stoort is dat die grote paal te dicht tegen de bovenkant van het kader komt ,ik zou de foto iets meer ruimte gegeven hebben
Mooi tegenlicht en rustgevende golfjes op het water !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja Pascal ... Goed dat je er zelf 3 lachende gezichtjes bijplaatst anders had ik het moeten doen .
Hoe zou jij de compo maken ?
Groetjes
Luc
Ik had misschien deze plaat niet geplaatst vanille die storende takjes.
Soms bepaald dat een kader in het geheel maar nu vind ik ze eerder storend.
Wil niet zeggen dat de sfeer niet prachtig is.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heel knappe sfeer, wat Bopatje opmerkt ivm langste paaltje vind ik ook maar ik zie niet van hier op mijn stoel wat daar de mogelijkheden waren hé ;
Ik kan hem in elk geval genieten
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ej der zijn nog mensen die moeten werken hoor?
Ik vind dit geen slechte plaat qua sfeer en belichting.
Maar de compositie voor mij toch niet helemaal wow....
Allé gij...moeten er mensen werken
Neen..wat ik hier eigenlijk bedoelde was....misschien dat Luc nog andere foto's genomen had zonder de takjes...of vanuit een ander standpunt...die takjes wegclonen is natuurlijk onbegonnen werk...allé...voor mij toch...misschien niet voor mensen die niet werken
Gr Pascale
Comment