Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sterk, getormenteerd landschap ! Ik hou ervan
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
De bijgewerkte versie vertoond niet die vlekken waar ik het eerder over had na je eerste update...
oefening baart kunst.....en soms heb ik mijn twijfels over hoe correct zo'n uploader werkt ; meestal krijg ik veel donkerder en minder sprankelende foto's na het uploaden . Nu hou ik er al rekening mee mijn foto's een beetje lichter te maken zodat ze correct op het forum verschijnen .
iemand een suggestie (Mac) ter vervanging van ImageShack ?
oefening baart kunst.....en soms heb ik mijn twijfels over hoe correct zo'n uploader werkt ; meestal krijg ik veel donkerder en minder sprankelende foto's na het uploaden . Nu hou ik er al rekening mee mijn foto's een beetje lichter te maken zodat ze correct op het forum verschijnen .
iemand een suggestie (Mac) ter vervanging van ImageShack ?
Photobucket...pro. 25 Euro per jaar en ik klaag nooit.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
exporteer je je foto wel als sRBG en niet als aRGB?
export sRGB .
bewerking doe ik in LR , sommige retouches en aanpassing formaat in PS maar keer steeds terug naar LR voor export .
in LR , PS... ed , zijn de foto's TIFF , export als JPEG .
Comment