Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Weet het zo nie Frans.
Het geheel heeft de indruk dat allles wat door de camera verdeeld zit qau lichtmetering en daarmee bedoel dat vanwege de lichtomstandigheden ter plaatse hij een gulden middenweg heeft moeten kiezen op de rand van over en onderbelichting. Het betekend wel dat je met een goed toestel een prima tussen oplossing hebt.
Met een paar opnames en een goede blend was er mogelijk meer uit te halen.
Daarbij komt een hoger standpunt in de compositie ook beter uit voor de diepte waar je een mooie krul hebt met die weg naar de diepte.
Eind conclusie is dat het voor mij een goede plaat is maar waar ik toch een beetje op mijn honger blijf zitten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De compositie vind ik goed ook al is het een laag standpunt.
Ik ken de streek niet maar zo te zien is er niet veel kleur in de zijkanten.
Juist een paar dingen wegdoen, auto rechterkant, dat verkeersbord hindert niet, maar een cm vanaf is er iets dat de weg afsnijdt.
Wat ik miss ook zou overwegen is de zijkanten een klein beetje oplichten, zodat er een beetje meer detail bovenkomt. maar vooral van de bergen achteraan en de lucht afblijven want die zijn . En voor de rest... prachtige foto
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
ik vind het een dijk van een plaat ,chapeau om zoiets in één belichting te doen ,sterke compo met heel veel diepte en een zeer knappe lucht,ben onlangs nog in zo'n vulkanisch gebied geweest en het is heel moeilijk om nog veel detail in die donkere (zwarte )gesteenten te verkrijgen met één enkele foto ,je ziet zelfs bijna geen detail met het blote oog op wat afstand ,daarom naar mijn gevoel zeer knap
die auto en dat paaltje zou ik miss wel trachten te verwijderen
Zeer knap het schot gezien. En zeker niet gaan oplichten imho, door de donkere zijkanten dwaalt je blik niet af maar volgt resoluut de weg. Volg de krul en kom weer uit bij de lichtere, gelaagde bergen. Topplaatje voor mij
Momenteel geen tijd om te knutselen, opa's hebben zo hun plichten
maar met deze nabewerking kan ik leven al zou ik de voorgrond net iets donkerder willen houden maar 'kotteke' rechts weg idd...
dat had ik meteen al moeten weghalen want dat ziet nen blinde van onder zijn bed
bedankt voor alle leuke reacties
Comment