Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Landschap in Bohemen
Collapse
X
-
-
Re: Landschap in Bohemen
heel mooi, maar benaderd met een net iets te open diafragma.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheel mooi, maar benaderd met een net iets te open diafragma.
grt,bouk.
Comment
-
Mooi dieptezicht en leuk met de wolken die komen binnensluipen
Het retoucheren in de linkerbovenhoek kon toch iets beter en ik mis ook wat scherpte.Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Mooie compositie
Comment
-
-
-
Mooie foto en goeie compo maar wat vlak van kleur vind ik. Een beetje nabewerking zou de foto nog beter maken.
Comment
-
hmmm...ben ik de enige op wiens scherm deze foto alle detail mist? Sommige kruinen zijn gewoon egale vlaktes?
De foto is 35kb dus ik denk dat er iets fout is gelopen bij de bewerking en saven naar een 900px formaat. En dan die rare retouche in de linker bovenhoek....
't is niet mijn gewoonte om streng te zijn, maar dit is toch de showcase sectie....
Ik zou zeker de foto eens herbewerken want er zit wel potentieel in!Last edited by Cytochrome; 18 maart 2012, 00:21.
Comment
-
Diafragma f6.3 kan geen probleem zijn, maar er zitten veel matte, detailloze vlekken in de foto, zo'n beetje het effect nadat hij zwaar door een anti-ruis molen gedraaid werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDiafragma f6.3 kan geen probleem zijn, maar er zitten veel matte, detailloze vlekken in de foto, zo'n beetje het effect nadat hij zwaar door een anti-ruis molen gedraaid werd.
Had anders wel ne mooie geweest!
Gr Pascale
Comment
Comment