Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gelukkig zijn ze altijd zo knap dat ze geregeld in de HoF terecht komen .
Nu dus ook weer een dikke proficiat met je wel verdiende HoF Danny
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
je blijft hier voor prachtige plaatjes zorgen Danny
proficiat met je welverdiende HoF
alweer een toppertje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Proficiat en tot volgende week zeker
Terug verdiend Danny , ik zal eens een thesaurus moeten bovenhalen om eens wat variatie te kunnen hebben in mijn commentaren...
Surprise, surprise . Die blommekes in uwen HOF blijven maar bloeien hé zeg
Is er iemand die daar nog van verschiet ? Ik niet zun. De rest van't jaar is ook al verzekerd met Nieuw-Zeeland in 't verschiet. Dat wordt een fotografisch orgasme.Houd ulle almaar vast
Ge moet het maar doen hé.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Heb je er nooit aan gedacht om er meer dan een hobby van te maken? Nuja, een groot deel van de pret kan natuurlijk verloren gaan als het 'van moeten' is.
Comment